I’m back !

Uit het verre noorden … Yup, met mijn hele harem afgereisd naar het mooie Noorwegen. Ben net vannacht teruggekeerd en kijk tegen een stapel foto’s aan. ‘k Heb nog geen tijd gehad om een echte selectie door te voeren maar deze trok direct mijn aandacht. Om mijn schare fans – ahum – tevreden te houden gooi ik ze maar direct op mijn blog.
Hou je vooral niet in om op de foto te klikken. Groter oogt ze nog mooier.
Een pracht van een staafkerkje in Notodden, op een steenworp van Oslo. Opgelet ! Noren kunnen héél ver gooien met stenen.

’t Bruggetje lag gewoon voor ’t grijpen. Na de “Temple of Doom” het vervolg …

De rest van het Noors verhaal komt er aan. Stay tuned !

Tjerri

Auteur: Tjerri

60-jarige man uit Elewijt, het culturele epicentrum van Vlaanderen.

4 gedachten over “I’m back !”

Plaats een reactie