Child in time …

Start onderstaand youtube filmpje en lees dan verder.
Mrs. L. is weeral een jaartje ouder geworden. Time flies … Wat gaat er in godsnaam in zo’n kinderhoofd om denk ik dan. Toen ze zo door het venster stond te staren, de zon op haar gezicht kon ik het niet laten af te drukken. In zwart-wit is het voor mij een aangrijpend beeld geworden. Heb er voldoende werk aan gehad om de ZW omzetting te maken maar voor mij is ze geslaagd. Korreltje aan toegevoegd om het vroegere “argentic” gevoel naar boven te halen en voilà. I love my Nikon D700 !
Daarnet probeerde ik ze af te printen en o horror o referens, daar waar ik – blijkbaar tè – enthousiast was over de eenvoud van Apple z’n OS om hardware te installeren loop ik nu flink te balen. Om één of andere reden lukt het me niet om vanuit Aperture 3 direct te printen. Als ik wil printen gaat alles goed tot de laatste klik want dan komt er een extra menuutje uit het niks dat alle settings plots overruled … Ik moet dus – hopelijk komt de oplossing er snel – eerst mijn foto’s bewaren en een apart menuutje oproepen. Daarna via finder mijn foto’s zoeken en dan pas printen. Wat een sof. Maar genoeg gezaagd, geniet van de foto en laat de diep purperen mannen verder kelen.

Het bruggetje ? Nou ja, stukje gebak : Mrs. L. als de “sweet child” van dienst. Goud van oud of was het jong ? Enjoy !

Toedeloe met de koe …

Tjerri

Auteur: Tjerri

60-jarige man uit Elewijt, het culturele epicentrum van Vlaanderen.

Plaats een reactie